Odhaleniu predchádzal únik fotografií prostredníctvom talianskych médií. Nový Mégane bude prakticky v prvom rade Talismanom s karosériou hatchback. Príbuznosť prezrádza slza stekajúca zo svetiel do nárazníka. Je viditeľná aj vzadu na spojených horizontálnych svetlách.
Automobilka ukázala aj fotografie športovšej alternatívy GT. Nie je to zatiaľ vrcholný RS. GT by malo mať pod kapotou motor podobný tomu v Cliu RS. Predpokladá sa, že bude mať 147 kW (200 k) a sedemstupňový dvojspojkový automat.
Renault Mégane - umiernený vzhľad oproti GT Zdroj: Renault
Športovejšie GT sa odlíši najmä tvarmi nárazníkov a osemnásťpalcovými zliatinovými diskami. Napriek tomu, že je to iba GT nesie niekoľko nápisov RenaultSport. Zadnú časť navyše ozvláštni plast v tvare difúzora s dvoma koncovkami výfuku, jednou na každej strane.
Podľa neoficiálnych špekulácií by sa pod kapotou mali objaviť výhradne prepĺňané motory. Začiatok by mal byť 0,9 TCe s 66 kW (90 k), nad ním 1,2 TCe s 96 kW (130 k) použitý už v súčasnej generácii. Zatiaľ nepotvrdené informácie hovoria, že downsizing zasiahne aj Mégane RS, ktorý by mal mať 1,8 TCe s výkonom na úrovni 206 kW (280 k).
Renault Mégane - trojdverová verzia nebude Zdroj: Renault
Naftové agregáty budú staré známe 1,5 dCi a 1,6 dCi. Väčší z nich ponúkne verziu 130 s výkonom 96 kW (130 k) a k nemu by mal pribudnúť aj biturbo agregát s výkonom 118 kW (160 k). Nový Mégane zabudne na trojdverovú verziu, ale kombi sa ukáže so stopercentnou pravdepodobnosťou.