Presne to predstavuje aj DS 5LS R. Jediná alternatíva DS s karosériou sedan je zatiaľ určená najmä pre Čínu. Ale potenciál by určite mala ako konkurencia Volkswagenu Jetta aj v Európe. Veď výzor dostal zaujímavé tvary.

Pre R naviac automobilka využila mnoho karbónových doplnkov. Najviac do očí bije zvislý pás z materiálu pod spätným zrkadlom na každej strane. Pre exteriér zvolili dizajnéri červenú farbu Carmine Red a dvadsaťpalcové disky s imitáciou karbónu.

V interiéri siahli po kombinácii kože a alcantary. Súhra sa vyníma najmä na športovo tvarovaných sedadlách. Detaily, ktoré majú karbónový vzor sú reálne z karbónu. No a tmavý celok ozvláštňujú tenké červené línie na výduchoch klimatizácie.

Pod kapotu implementoval Citroën motor so štyrmi valcami a objemom 1,6 litra. Z agregátu dostal viac ako Peugeot pri RCZ R. DS 5LS R dosahuje okrúhlych 221 kW (300 k) a 400 Nm. Výkon je cez sekvenčnú prevodovku prenášaný na predné kolesá.

Citroen DS 5LS R - tenké červené línie rušia úplnú dominanciu čiernej

Pozitívom je, že pri koncepte sa konštruktéri venovali aj nastaveniu podvozka, čo vyústilo do zníženia svetlej výšky o 15 milimetrov. Podvozok po zásahu má byť lepšie pripravený na vysoký výkon, ktorému budú sekundovať aj zlepšené brzdy.

Foto - Citroën