Motor v oboch prípadoch bude identický. A bude aj identický so základnou verziou, štvorvalec s objemom dva litre a výkonom 221 kW (300 k) bude umiestnený v strede a bude poháňať zadnú nápravu. Na výber bude šesťstupňový manuál a sedemstupňový automat.
Tie dôležité vylepšenia prichádzajú vo forme prvkov z výkonnejšieho modelu. V základnej výbave bude PASM športový podvozok, ktorý oba modely priblíži o 2,5 centimetra bližšie k vozovke.
Vo výbave modelu bude aj balík Sport Chrono a tiež diferenciál z výkonnejšieho modelu s Torque Vectoring funkciou. Pre verzie T bude upravená aj manuálna prevodovka. Bude mať kratšiu radiacu páku. Prevodové pomery zmenami neprejdú.
Porsche Cayman T - informačno-zábavný systém v aute byť nemusí Zdroj: Porsche
Vnútro bude jednoduchšie, pri objednávaní bude mať zákazník možnosť vynechať informačno-zábavný systém úplne. Na jeho mieste potom bude len odkladací priestor. Celkovo sa automobilka snažila znížiť hmotnosť, čo sa aj podarilo, ale výkony sú porovnateľné s obyčajnou verziou. Dôvodom je, doplnenie filtra pevných častíc, ktorý pár koní dusí.
Pre model T ponúkne Porsche aj dve nové farby, oranžovú Lava a modrú Miami. Obe karosérie sa už dajú objednať a na nemeckom trhu za Boxster T pýta automobilka 63 047 eur, kým za Cayman T je to 65 070 eur.
Porsche Boxster T - modely sú medzi základom a verziami S Zdroj: Porsche