Nová verzia ponesie označenie GTS a bude dostupná ako kabriolet aj ako kupé. Ale to by boli len dve verzie. Ku obom sa pripojí možnosť pohonu všetkých štyroch kolies, nakoľko normálne je Porsche zadokolkou.

Do základnej výbavy GTS pribudli bi-xenónové reflektory so zatmaveným okolím šošoviek. Tmavé sú aj otvory na cirkuláciu vzduchu v motorovom priestore. Dokonca aj koncovky športového výfuku získali povrch z čierneho chrómu.

Väčšou karosárskou zmenou však bude rozšírenie zadnej časti. Blatníky narástli do šírky, ale z hľadiska exteriérových zmien to je okrem nápisu GTS pod zadnou kapotou jediným výraznejším prvkom. Vnútro je pri nových prvkoch ešte konzervatívnejšie. Všetko, čo v interiéri je získalo čalúnenie kožou, či alcantarou a zvyšné časti sú karbónové.

Pod zadnou kapotou za zadnou nápravou tróni šesťvalec s protibežnými piestami nazývaný aj boxer, ako je u Porsche dobrým zvykom. Z objemu 3,8 litra ponúkne bez prepĺňania výkon 316 kW (430 k). Tá pravá mágia prichádza pri čítaní špecifík jednotlivých poddruhov.

Porsche 911 GTS - okrem kupé bude v ponuke aj kabriolet Zdroj: Porsche

Najrýchlejšie sa na stovku dostane kupé s prevodovkou PDK a pohonom zadnej nápravy, za 4 sekundy. Kabriolet pridáva ešte 0,2 sekundy. Ale najrýchlejšie je kupé s pohonom zadnej nápravy a manuálom, zvládne 306 km/h. Avšak všetky sa dostanú cez 300 km/h.

Po spustení predaja v novembri sa základná cena zastaví na 117 549 eur. Cena je zatiaľ platná pre nemecký trh.