Názov auta bude Ferrari 458 Speciale A. Posledné písmeno A je skratkou z talianskeho slova Aperta, ktoré znamená otvorený. Strecha sa elektricky zloží za 14 sekúnd a hlavy posádky sú vystavené poveternostným vplyvom.
Hliníková konštrukcia strechy nezvýšila príliš hmotnosť. Nárast je iba 50 kilogramov. To znamená, že roadster dostane ručičku váh na 1340 kilogramov. Tvary ostali okrem strechu ako kombinácia kupé Speciale a normálneho otvoreného Spideru.
Zovňajšok žltej farby s troma vrstvami dopĺňa pás bielej Bianco Avus a dva modrej Blu Nart. Vnútro sa tiež nesie v rovnakom farebnom duchu. Modré sú karbónové prvky prístrojovej dosky a žlté zase časti sedadiel.
Za sedadlami sa nachádza motor V8 s objemom 4,5 litra. Bez akýchkoľvek skratiek v podobe prepĺňania dosahuje 445 kW (605 k) pri stratosferických 9000 otáčkach. Maximálny krútiaci moment 540 Nm sa dostaví pri 6000 otáčkach.
Ferrari 458 Speciale A - žltá odkazuje na farbu zovňajšku Zdroj: Ferrari
Kabriolet, či skôr roadster, vzhľadom na dve sedadlá, zvládne šprint na stovku za rovnaký čas ako kupé. Trvá mu to 3 sekundy. Zrýchlenie na dve stovky trvá 9,5 sekundy, čo je o 0,4 sekundy viac ako na rovnakú disciplínu potrebuje kupé. Maximum sa zastavilo pri 325 km/h.