Cestný model GT3-R je oproti luxusnej základnej verzii o 100 kilogramov ľahší. Automobilka šetrila hmotnosť kde sa dalo, už len titánový výfuk samotný zrazil ručičku na váhach o sedem kilogramov. Ale najväčším príspevkom k zníženiu hmotnosti bolo vyhodenie zadných sedadiel.
Na redukčnej diéte majú zásluhu aj disky z ľahkých zliatin s priemerom 21 palcov obuté do pneumatík Pirelli. Na zlepšených dynamických parametrov má svoju zásluhu okrem nižšej hmotnosti aj vyšší výkon motora.
Pod kapotou nie je veľký agregát W12, ale menší V8 s objemom 4 litre. Jeho výkon sa však dostal z pôvodnej hodnoty 389 kW (528 k) na 426 kW (580 k) pri 6000 otáčkach. Krútiaci moment narástol menej dramaticky. Dosahuje rovných 700 Nm pri 1700 otáčkach, čo je presne o 20 Nm viac ako predtým.
Osmestupňová automatická prevodovka sa vysporiada s tým, čo motor posiela a deleguje to na všetky štyri kolesá so systémom Torque vectoring. Ten rozdeľuje krútiaci moment podľa potreby na jednotlivé kolesá.
Bentley Continental GT3-R - interiér so zelenou pokračuje Zdroj: Bentley
Výsledkom všetkých úprav bieleho auta so zelenými detailami je stovka za 3,8 sekundy, čo predstavuje zlepšenie o 0,7 sekundy. Maximum sa kvôli kratšej prevodovke dopracovalo iba k 273 km/h, oproti pôvodným 309 km/h.
Celkovo sa vyrobí 300 kusov z obmedzenej série. Každý z nich bude biely s tmavšími prednými svetlami a čierno-zelenou kombináciou vo vnútri.