Obe verzie budú mať rovnaký motor. Bude to prepĺňaný šesťvalec s protibežnými piestami. Má objem tri litre a výkon sa dostal na 331 kW (450 k). Krútiaci moment je pritom 530 Nm. Verzia S bez balíka Chrono s ním dokáže zvládnuť stovku za 3,7 sekundy, štvorkolka 4S ešte desatinku ukrojí.

Podobne ako pri kupé, aj pri otvorenej alternatíve bude, v prípade balíka Chrono, zrýchlenie lepšie o 0,2 sekundy. Zásluhu na zrýchlení má aj osemstupňová automatická prevodovka, ktorá je vraj pripravené aj na hybridné ústrojenstvo. Pozitívnou správou je, že aj kabrioletu Porsche implementuje natáčanie zadnej nápravy, čo zlepší manévrovateľnosť a stabilitu.

Porsche 911 Cabriolet - otvorenie a zatvorenie je záležitosťou 12 sekúnd Zdroj: Porsche

Strecha nového kabrioletu bude z plátna, ako je tradíciou. Motor vzadu by asi ani pevnú skladaciu neumožňoval. Zatvorenie a otvorenie strechy je hotové v priebehu 12 sekúnd a je možné ho skúšať do rýchlosti 50 kilometrov za hodinu.

Objednávkové formuláre už díleri majú, ale dodávky začnú až v lete tohto roka. To znamená, že prví majitelia sezónu stihnú.

Porsche 911 Cabriolet - stovku zvládne do 4 sekúnd Zdroj: Porsche