Nová etapa života legendy vpredu odkaz na model 964. Je ním nová kapota, ktorá je ostro rezaná a nie oblá ako na predchodcoch. Okrúhle predné svetlá ostali na svojom mieste a vzadu sú svetlá spojené tenkou červenou svietiacou líniou. Zadok trochu evokuje Panameru.
Interiér sa nevzďaľuje tomu, čo má aktuálne Porsche v ponuke. Znova sa dá nazvať skôr dôkladnou evolúciou tvarov. Najväčšou zmenou je volič automatickej prevodovky. Miesto reálnej páky zaujal malý páčkový prepínač. Tým sa však nedajú radiť rýchlosti v manuálnom režime. Avšak, pozitívnou správou je, že v ponuke pribudne, časom, aj manuálna prevodovka.
Porsche 911 992 - zadok pripomína Panameru Zdroj: Porsche
Motor je na tom istom mieste ako bol vždy. Je za zadnou nápravou, takmer na konci auta. Je tam plochý šesťvalec s prepĺňaním. Trojliter má výkon 331 kW (450 k), čo je o 18 kW (25 k) viac ako mala predchádzajúca generácia.
Agregát bude tak v zadokolke ako v štvorkolke. Carrera S dokáže zrýchliť na stovku za 3,6 sekundy a štvorkolka to zvládne o 0,1 sekundy skôr. Doplnenie Sport Chrono balíka dokáže čas potrebný na šprint ešte skrátiť o 0,2 sekundy. Maximum je v oboch prípadoch nad hranicou 300 kilometrov za hodinu.
Porsche 911 992 - prístrojová doska je podobná ostatným modelom Zdroj: Porsche