V porovnaní s civilnejšou verziou 308 GT toho veľa na dizajne zmeneného nie je. Nová je hlavne mriežka chladiča a disky. Lenže tie v základe nie sú rovnaké pre všetky kusy. Peugeot ponúkne dva výkony, podobne ako Leon Cupra.

Slabší model stojaci na 18-palcových zliatinových diskoch príde s 184 kW (250 k). S krútiacim momentom 330 Nm a hmotnosťou 1205 kilogramov vyštartuje na stovku za 6,2 sekundy. Kilometrovú vzdialenosť zvládne za 25,6 sekundy.

Výkonnejšia verzia bude mať rovnako 1,6-litrový štvorvalec THP ponúkne až 200 kW (270 k). Krútiaci moment zostane rovnaký ako pri slabšej pohonnej jednotke. Zrýchlenie na stovku je v tabuľkách s hodnotou nižšou o 0,2 sekundy.

Bez ohľadu na výkon bude kombinovaná spotreba rovnako 6 litrov benzínu na sto kilometrov. A spojenie s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou sa tiež stane paušálnym. O automatickej alternatíve zatiaľ Peugeot vôbec neuvažuje.

Peugeot 308 GTi - malý športový volant je na svojom mieste Zdroj: Peugeot

Vnútro 308 GTi sa príliš nezmenilo. GTi sa skrýva v detailoch. Logo vidno na malom volante so športovým tvarom a všade žiari červené prešívanie na čiernych povrchoch. Vstup ozvláštni aj hliníková nástupná lišta s nápisom Peugeot Sport.