Výraznejšie tvarovanie sa tiež dá čakať, S4 aj S4 Avant získali trochu ostrejšie rysy v prednej časti. Za nimi stojí úprava nárazníka a trochu iná maska chladiča. Vzadu je v spodnej časti nárazníka difúzor a štyri koncovky výfuku.

Kapota však nebude ukrývať vysokootáčkový benzínový motor, ale naftový trojliter so šiestimi valcami usporiadanými do V. Jeho základ je rovnaký ako v ostatných S modeloch značky, ale najbližšie je ku tej verzii, ktorá poháňa S5.

Audi S4 - aj vnútro je športovejšie Zdroj: Audi

V prípade S4 má výkon 255 kW (346 k) a krútiaci moment až 700 Nm. Tak ako v ostatných použitiach, aj tu bude ľahkým hybridom. Dokáže znížiť spotrebu nafty až o 4 decilitre na sto kilometrov. S ním sedan, ktorý má hmotnosť 1855 kilogramov zvládne šprint na stovku za 4,8 sekundy. Ťažšie kombi potrebuje o desatinu sekundy viac.

Maximum bude obmedzené na 250 kilometrov za hodinu. Európa však bude jedinou časťou sveta, kde bude S4 naftovým modelom. Na iných trhoch bude mať benzínový šesťvalec s výkonom takmer rovnakým, ale s krútiacim momentom 500 Nm.

Audi S4 - kombi bude mať tiež 700 Nm Zdroj: Audi