Prvé miesto si tento rok odnieslo BMW s hybridným ústrojenstvom. Agregát spolu s elektromotorom poskytujú športovému modelu i8 výkon až 266 kW (361 k) a krútiaci moment až 570 Nm. Kombinovane poháňajú obe nápravy a samotného benzínového agregátu sa dostal až na 170 kW (231 k). Agregát získal 274 bodov.
Na druhom mieste celkovo skončil Fordov malý litrový agregát. V súčasnosti sa montuje až do ôsmich rôznych modelov. Okrem doterajších výkonom 74 kW (100 k) a 92 kW (125 k) pribudla vo Fieste Red&Black alternatíva s výkonom 103 kW (140 k). Druhé miesto získal vďaka 267 bodom od poroty.
Ford Focus EcoBoost - trojvalec poháňa aj Focus sedan Zdroj: jmr
Tretie miesto si vybojoval motor PSA, ktorý sa montuje do vozidiel Citroën a Peugeot. Agregát s tromi valcami a objemom 1,2 litra s prepĺňaním poháňa viacero veľkostí áut, od Peugeotu 208 až po Citroën C4 Picasso. V ponuke je s výkonmi 81 kW (110 k) a 96 kW (130 k). Na zisk tretieho miesta potreboval 222 bodov.
V jednotlivých kategóriách boli výsledky celkom jednoznačné. Medzi agregátmi s objemom do jedného litra dominoval litrový EcoBoost od Fordu. Od jedného do 1,4 litra porazil koncern PSA, 1,2-litrovou pohonnou jednokou, agregát 1,4 TSI od Volkswagenu.
Citroen C4 Picasso - zatiaľ najväčšie auto s tretím najlepším motorom na svete Zdroj: jmr
Od 1,4 do 1,8 litra si vavríny vyslúžil 1,5-litrový celkový víťaz od BMW. Kategóriu 1,8-2,0 litra rozbil dvojliter od Mercedesu použitý v modeloch 45 AMG. Ankety sa zúčastnila pôvodná predfaceliftová verzia s výkonom 265 kW (360 k). A45 AMG po facelifte ponúkne až 280 kW (381 k).
Medzi agregátmi s objemom od 2 do 2,5 litra vyhral agregát Audi s piatimi valcami a objemom 2,5 litra. Od 2,5 do troch litrov znova úradovalo BMW, tentokrát s trojlitrovým turbom v M3 a M4. Od troch do štyroch litrov dominoval znova McLaren s 3,8-litrovým motorom a nad 4 litre vavríny obhájilo Ferrari s osemvalcom z 458 Italia, či 458 Speciale.
Zaujímavé je, že medzi Zelenými agregátmi porazila celkového víťaza Tesla s výlučne elektrickým ústrojenstvom Modelu S. Ale i8 s 1,5-litrovým trojvalcom prevzala aj víťaznú pozíciu medzi úplne novými motormi. No a medzi športovými motormi zase dokázalo zvíťaziť Ferrari s rovnakým agregátom ako v kategórii nad 4 litre.