Exteriér CR-V sa zmenil najmä v prednej časti. Úplne nová je predná maska, mriežka chladiča, hmlové svetlomety a dokonca aj spodný kryt motora a celý nárazník. Zozadu noviniek veľa nie je, ale zmenou prešlo usporiadanie svetiel s LED a tvar dverí batožinového priestoru.
Aj keď vonkajšie estetické prvky sú na prvý pohľad najvýraznejšie, interiér nepotreboval žiadnu výraznú inováciu. Najväčšie novinky sú pred zrakom schované a týkajú sa pohonného ústrojenstva, ktoré má zopár zaujímavostí.
V prvom rade Honda pripravila nový naftový motor so štyrmi valcami, objemom 1,6 litra a označením i-DTEC. Podobné parametre síce už jeden motor z rodiny Earth Dreams mal, ale tento nový ponúkne výkon až 118 kW (160 k) a krútiaci moment vrcholiaci hodnotou 350 Nm. Agregát nahradzuje dokonca aj väčšieho predchodcu 2,2 i-DTEC.
Emisie nového motora s väčšou karosériou dosahujú iba 130 gramov CO2 na kilometer. Toľko teda s manuálnou prevodovkou. Zároveň je to najlepšia hodnota v triede. CR-V ponúkne aj možnosť automatickej prevodovky s deviatimi stupňami. Agregát bude kombinovaný s pohonom všetkých štyroch kolies.
Honda CR-V - svetlá obsahujú aj LED denné svietenie Zdroj: Honda
Slabšia verzia 1,6 i-DTEC s výkonom 88 kW (120 k) ostáva naďalej v ponuke s pohonom prednej nápravy. Verzia prichádza aj s nízkymi emisiami, iba 117 gramov CO2 na kilometer.