Facelift v prvom rade zmení pohľad spredu. LED na denné svietenie sa po modernizácii presťahujú z nárazníka priamo do hlavných reflektorov. Rovnaká úprava sa objací aj na kombi Civic Tourer. Verzia Sport naviac príde s hlbšie vykrojenou prednou maskou, ktorá naznačuje niektoré detaily na pripravovanej verzii Type-R.
Pri hatchbacku sa jedna výrazná zmena udiala aj vzadu. Svetlá už nie sú spojené červeným pásom ako to bolo doteraz. Na bežných verziách ich nahradila čierna lišta, ale na Sport je vo farbe karosérie. Táto zmena si automaticky vyžiadala aj úpravu rozloženia prvkov v svetlách, aby nevznikol vizuálny rozdiel po odstránení mostu.
Úpravy vnútra sa vyhli tvarovým špekuláciám, ale materiály sú, podľa slov automobilky kvalitnejšie. Menej výrazné sú chrómové kľučky a metalické čierne prvky. Úplne najväčšia zmena sa tak udiala na stredovej konzole.
Úplne nový systém Honda Connect v sebe integruje informačnú aj zábavnú časť. Cez sedempalcový dotykový systém sa ovláda systém Google Android známy z tabletov, netbookov a v prvom rade mobilných telefónov. Na nešťastie to bude zatiaľ iba verzia 4.0.4.
Honda Civic - automobilka hovorí o kvalitnejších materiáloch Zdroj: Honda
Honda ešte, podobne ako každá automobilka, pracovala na novom dizajne 17-palcových diskov. Zmeny pod kapotou sa zatiaľ neudejú, v ponuke bude osvedčená štvorvalcová benzínová možnosť 1,8 i-VTEC s 104 kW (142 k). Na naftovom poli zabojuje 1,6 i-DTEC s 88 kW (120 k).