Pri najvýkonnejšom modeli však nie je isté, či sa dostane aj do sedanu. Je veľká pravdepodobnosť, že práve A35 bude najvýkonnejším sedanom triedy A. Predok nového športového náčinia je rovnaký ako má hatchback, najväčšia zmena je, logicky, vzadu.

Automobilka okorenila zadnú časť sedanu inými nápismi, ale hlavne zmeneným nárazníkom. Výrazný difúzor je lakovaný čiernou farbou a na stranách poskytuje miesto pre koncovky výfuku. Výrobca siahol po jednej koncovke na každú stranu.

Interiér je v prednej časti navlas rovnaký s hatchbackom. Znova je možné najviac rozdielov nájsť vzadu, teda konkrétne v kufri. Batožinový priestor sa otvára samostatne, bez okna, ako na klasickom sedane. Pozitívom je široký nakladací otvor. Objem je 420 litrov.

Mercedes-AMG A35 Sedan - zadná časť je naväčším rozdielom Zdroj: Mercedes-Benz

Dôležitejšie ako parametre batožinového priestoru sú však parametre motora. Pod prednou kapotou je umiestnený tiež dvojlitrový radový štvorvalec s dopovaním turbom. Je rovnaký ako v hatchbacku, čo tiež znamená výkon 225 kW (306 k).

Dvojliter dosahuje maximálny krútiaci moment 400 Nm. Je spojený so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou a pohonom všetkých kolies. Primárne je predokolkolu, ale dokáže posunúť až polovicu výkonu na zadnú nápravu.

Zrýchlenie sedanu A35 na stovku trvá len 4,7 sekundy a maximum je obmedzené na 250 kilometrov za hodinu. Tento model prichádza s rovnakými technológiami ako ostatné Áčka. To znamená infotainment MBUX, hlasové ovládanie, či kompletný balík bezpečnostných a asistenčných prvkov. Naviac má AMG Track Pace, čo je systém umožňujúci sledovať dáta z jazdy na okruhu.

Mercedes-AMG A35 Sedan - športové sedadlá sú aj v hatchbacku Zdroj: Mercedes-Benz