Terénne auto s krabicovým tvarom bude mať aj verziu AMG G63. Model bude mať aj mierne zmenenú vizáž. Na zvislej maske sa udomácnila mriežka so zvislými lištami, podobne ako má AMG GT R. Otvory na nasávanie vzduchu sú tiež väčšie ako pri G500.
Rozšírené blatníky schovávajú disky s priemerom až 22 palcov. A o verzii informuje aj povinný nápis vzadu. Ak by toho bolo málo, tak logo AMG našlo miesto na prahoch a aj na brzdových strmeňoch. Výfuky, pre G63 už tradične, vyúsťujú pred zadnými kolesami, takže sa dajú označiť takmer za sidepipes.
Na začiatok predaja príde Edition 1 so zvýhodnením a naozaj bohatou výbavou. Séria bude lakovaná čiernou farbou s matnými pruhmi a červenými prvkami. Balík Night zase zmení auto na temné, dostane zatmavené predné svetlá a čierne disky s priemerom 22 palcov.
Mercedes-AMG G63 05 Zdroj: Mercedes-Benz
Najzásadnejšia šialenosť je však pod kapotou. Štvorlitrový biturbo V8 má výkon 430 kW (585 k). To znamená, že výkon sa vyrovnáva so superšportom AMG GT R. Krútiaci moment je až 850 Nm, čo je zase až o 150 Nm viac ako má superšport s dvomi sedadlami.
Výkon medzigeneračne narástol o 10 kW (14 k), ale hmotnosť klesla až o 175 kilogramov. Na stovke je G63 za 4,5 sekundy. Motor je štandardne spojený s deväťstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Štvorkolka však posiela bežne až 60 percent výkonu na zadné kolesá.
Naživo sa G63 predvedie v svetle ženevských reflektorov.
Mercedes-AMG G63 09 Zdroj: Mercedes-Benz