Úpravca Mansory, ktorého preslávili hlavne šialene a nie vždy vkusné kreácie, sa podujal terénne vlastnosti ešte zhoršiť. Legendárny off-road prešiel vizuálnymi úpravami zovňajšku. Okrem kamuflážnej farebnej kombinácie je celé vozidlo rozšírené o 80 milimetrov.
Nadstavce blatníkov sú z karbónu, čo pri strete s terénnou nerovnosťou znamená drahú opravu. Prídavné svetlá na streche síce vytvárajú dojem akčnosti, ale akékoľvek zvyšné ambície zrušia 22-palcové disky s pneumatikami 305/35 R22.
Mansory G63 Safari Edition - displej už nestojí voľne ako normálne Zdroj: Mansory
Interiér pokračuje v téme stanovenej exteriérom. Maskáčové kombinácie sa dostali aj na prístrojovú dosky. Najväčším tvarovým odlíšením od sériového modelu je prepojenie prístrojov pred vodičom s diplejom navigácie, ktorý už nestojí ako sekundovým lepidlom prilepený tablet.
Mansory našťastie nenechalo na pokoji pohonnú jednotku. Osemvalec s objemom 5,5 litra a dvoma turbami má už sériovo 400 kW (545 k) a 760 Nm. Lenže úpravca použil pevnejšie piesty, ložiská, hlavy valcov, kľukový hriadeľ a tiež výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele.
Mansory G63 Safari Edition - rozšírenie je až 80 milimetrov Zdroj: Mansory
Spolu s novou mapou riadiacej jednotky sa výkon dostal až na 618 kW (842 k) a krútiaci moment na 1000 Nm. Väčšia porcia krútiaceho momentu by už spôsobovala problém automatickej prevodovke. Hlavným dôvodom prečo sa Mercedes-Benz G63 AMG Mansory Sahara Edition nebude ohrievať na skalách je cena. Stojí neuveriteľných 770 tisíc eur.