Koncept na dĺžku meria 4580 milimetrov, na šírku 2100 a na výšku 1800 milimetrov. Rozmery deklasujú možnosť výroby na Slovensku, lebo podľa poskytnutých detailov sa na na Slovensku má vyrábať vozidlo menšieho segmentu B.
Aj keď je dizajnový jazyk podobný menšiemu Cactusu, veľkosť schovávajú disky. Aj keď sa nezdajú veľké, majú až 22 palcov priemeru. Veľkostne sa Aircross približuje skôr SUV ako Land Rover Discovery Sport, či Hyundai Tucson.
Kým na Cactuse sú ako výrazný prvok použité mäkké plastové plochy Airbumps, na Aircrosse sa vyvinuli do hliníkových líšt Alloy Bumps. Vzduch sa dostal aj do názvu chrómového lemovania zadných okien Airsigns a otvorov na prívod vzduchu v prednom nárazníku Aircurtains.
Koncept crossoveru využíva hybridné pohonné ústrojenstvo. Pozostáva z prepĺňaného benzínového agregátu s objemom 1,6 litra. Dokáže vyvinúť až 160 kW (218 k). Doplnkový elektromotor namontovaný na zadnej náprave produkuje 70 kW (95 k).
Citroën Aircross - hybridné ústrojenstvo sa spolieha na benzínový štvorvalec a elektromotor Zdroj: Citroën
Citroën uvádza, že celkový výkon systému je 230 kW (313 k). S ním potrebuje na dosiahnutie stokilometrovej rýchlosti iba 4,5 sekundy. Vzhľadom na to, že na nabitie Li-Ion batérií prejde až 50 kilometrov vychádza hybridná kombinovaná spotreba iba 1,7 litra benzínu na sto kilometrov. Emisie sú priemerne iba 39 gramov oxidu uhličitého na kilometer.