Ale ani koniec výroby neznačil koniec špeciálnych sérií. Tá najnovšia sa nedá nazvať sériou, lebo verzia vytvorená v spolupráci s dizajnérom Paulom Smithom vznikla iba v jednom kuse. Viac by si asi málokto kúpil vzhľadom na prevedenie.

Na jedinom kuse spolupracoval aj tím Special Vehicle Operations. Karoséria pripomína Volkswagen Polo Harlequin, ktoré v deväťdesiatych rokoch prišlo s každým panelom karosérie lakovaným inou farbou. Defender by Paul Smith obliekol až 27 odtieňov.

Podobný princíp dizajnér preniesol aj do vnútra. Kožené čalúnenie je prešívané modrou niťou a stredy sedadiel vypadávajú z tradičnej čiernej monotónnosti. Okrem sedadiel sa koža zaskvie aj na prístrojovej doske s inovovanými hodinkami.

Na úplne inú tému pripravil Defender úpravca Kahn Design. Ten si netradične zvolil ako základ krátky pick-up s číselným označením 90. Je omnoho menej agresívny ako šesťkolesová verzia predstavená v Ženeve. Rozšírená karoséria na krátkom aute pôsobí agresívne, veď už predná maska vyžaruje futuristické nadanie dizajnérov.

Land Rover Defender by Kahn Design - s pick-upom sa veľa úpravcov nehrá Zdroj: Kahn Design

Do predného nárazníka Kahn implementoval prídavné svetlá. Hlavné sú zase zatmavené. Celok dopĺňajú oranžové disky kolies s priemerom 16 palcov. Do vnútra Kahn nainštaloval dve hlboké sedadlá s bočným vedením vhodným do terénu.