Jedna z plánovaných verzií, konkrétne Jesko 300 bude mať jednoduchú úlohu, dosiahnuť 300 míľ za hodinu, čo je 480 kilometrov za hodinu. Dovtedy budú kusy skôr smerované na čo najlepšiu ovládateľnosť a priľnavosť, čomu nasvedčuje aj megalomanské krídlo vzadu.
Jesko bude nástupcom modelu Agera RS. Na pohon mu bude slúžiť 5-litrový osemvalec vlastnej konštrukcie s prepĺňaním. Na benzín dosahuje 955 kW (1 280 k), ale v prípade použitia paliva E85 sa dostáva až na 1 178 kW (1 600 k). Krútiaci moment je tiež obrovský, 1 500 Nm.
Motor prešiel inovačným procesom, ktorý priniesol väčšie turbá a nový hriadeľ. Agregát je vybavený systémom, ktorý roztáča turbá vopred, aby predišiel turbodiere. Motor je spojený s deväťstupňovou automatickou prevodovkou.
Koenigsegg Jesko - šialený mechanizus dverí ostal Zdroj: Koenigsegg
Ani prevodovka nie je štandardná. Má viacero spojok, ale dokáže aj bleskurýchle podradiť zo siedmeho na štvrtý stupeň. Ovládajú ju dvojpolohové pádla pod volantom. Jedno, to kratšie potiahnutie znamená klasické podraďovanie, dlhšie potiahnutie zvolí prevod najvhodnejší na zrýchľovanie.
Auto disponuje natáčaním zadnej nápravy a podvozkom s adaptívnymi tlmičmi. Vo vysokých rýchlostiach kompenzuje prítlak a zároveň v nízkych neničí ovládateľnosť. Výrazným prvkom je aerodynamický prítlak, ten dosahuje až jednu tonu pri rýchlosti 275 kilometrov za hodinu.
Koenigsegg Jesko - jednoduchý interiér Zdroj: Koenigsegg