Pod kapotou sedanu bude teda aj 1,6-litrový štvorvalec s jedným turbom. U nás je známy z modelu Tucson. Sonata využije potenciál jeho výkonu 135 kW (184 k). Štandardom bude spojenie s manuálnou prevodovkou so šiestimi prevodovými stupňami.
Príplatok vozidlu prinesie osemstupňovú automatickú prevodovku. Tá má zvýrazniť slová automobilky o nerušenej a plynulej jazde. Tiež má zabezpečiť dostatočnú reakciu po stlačení plynového pedálu.
Verzia Turbo bude od štandardnejších verzií odlíšená aj vizuálne, ale veľmi decentne. Novú výplň má maska chladiča, Hyundai jej dal názov Parametric Jewell. Pod svetlami sú otvory, ktoré usmerňujú prúdiaci vzduch a tým znižujú odpor vzduchu. Vzadu sa zmenil nárazník s novými koncovkami výfuku a pribudol malý spojler na kufri.
Hyundai Sonata Turbo - nové otvory usmerňujú vzduch pre menší odpor Zdroj: Hyundai
Automobilka zatiaľ neprezradila dynamické ani spotrebové parametre nového vozidla. Ale ukázala aj ako vyzerá verzia Hybrid. Ani tu nie je príliš veľa informácií. Hyundai prezradil, že Sonata Hybrid bude mať solárne strešné panely, ktoré dokážu premeniť energiu až na 1 300 kilometrov ročne.
Aj Hybrid bude vizuálne odlíšený inými nárazníkmi s menšími otvormi a chrómovými lištami.
Hyundai Sonata Hybrid - hybridná verzia využije benzínový agregát Zdroj: Hyundai