Jedinou zmenou, z vizuálneho hľadiska, bude pre hybridnú verziu nový otvor na nabíjanie. Je umiestnený na opačnej strane ako nádrž a skrýva sa za podobnými dvierkami. Pribudne aj možnosť dvojfarebného lakovania, ale to nemá takú dôležitosť ako to, čo sa schováva pod kapotou.
Pohonná sústava pozostáva zo spaľovacieho benzínového motora. Z objemu 1,6 litra vďaka prepĺňaniu dostane až 147 kW (200 k). K nemu sa pridáva dvojica elektromotorov, z ktorých každý dosahuje výkon 80 kW (109 k). Kombinovaný výkon je 221 kW (300 k).
Automobilka hovorí o zrýchlení na stovku v priebehu 6,5 sekundy a maxime 220 kilometrov za hodinu. Ale zaujímavejšie budú iné čísla. V hybridnom režime má spotrebu 2,2 litra na sto kilometrov a emisie 49 gramov CO2 na kilometer.
Opel Grandland X PHEV - nabije sa za necelé dve hodiny Zdroj: Opel
Pri jazde výlučne na elektrickú energiu môže uháňať až 130 kilometrov za hodinu. Pri striedmom využívaní dynamických predností auta by malo, podľa cyklu WLTP, zvládnuť na jedno nabitie prejsť až 50 kilometrov.
Nabíjanie je možné 7,4 kW domácou nabíjačkou, čo znamená dobitie 13,2 kWh batérií na sto percent v priebehu 1 hodiny a 50 minút. Najdôležitejším faktom hybridnej verzie je, že Grandlandu X konečne prinesie pohon všetkých kolies, ktorý doteraz v ponuke nefiguroval.
Opel Grandland X PHEV - na pohľad nie sú žiadne odlišnosti Zdroj: Opel