Celý tím mal podporu hlavného dizajnéra Jozefa Kabaňa a riaditeľa výroby, Michaela Oeljeklausa. Okrem prezentácie schopností automobilky ide o marketingový trik, ktorý automobilka skúša už druhý rok.

Funstar vznikol na základe Fabie, čo pripomína najmä predná časť. Zadná časť má byť, podľa slov predstaviteľov automobilky, bláznivým pick-upom. Karoséria je lakovaná metalickou sivou a metalickou bielou farbou.

Ako kontrast popri sivo-bielej pôsobia zelené plochy na diskoch, zrkadlách, prahoch, nárazníku a prednej maske. Aby Funstar nevyzeral spredu úplne ako kópia Fabie, má na kapote dva obrovské otvory na chladenie motora. Ak sú disky odniekiaľ známe, je to z rýchlej verzie Octavie.

Koncept pick-upu, ktorý nemá ani najmenšiu šancu dostať sa do produkcie, má pod prednou kapotou 1,2-litrový motor TSI so štyrmi valcami a prepĺňaním. Agregát je naladený na 90 kW (122 k) a spolupracuje s automatickou sedemstupňovou prevodovkou s dvoma spojkami.

Škoda Funstar - využiteľnosť nie je výraznejšia ako štýl

Športovú tému Funstar prenáša aj do interiéru. Rovnako ako vonku, aj tu použili študenti sivú a bielu metalízu na niektoré povrchy. No a vzhľadom na tuningové podujatie pri nemeckom jazere, kde bolo auto predstavené a tiež na vekové zloženie konštruktérov, vnútri je audiosystém s výkonom 1 400 Wattov.