Úpravca Startech je člen skupiny Brabus, ktorý môže upravovať aj iné autá ako tie s trojcípou hviezdou. Práve posledná verzia Range Roveru od tejto spoločnosti vyzerá prinajlepšom zvláštne. Má karosériu pick-up.

Z veľkého SUV sa stal konkurent Cadillacu Escalade EXT. Americký výrobca ho prestal vyrábať, lebo päťdverová verzia má omnoho väčší úspech. Pick-up Range Rover na prestavbu používa materiály ako hliník, oceľ a karbón.

Nákladný priestor má spodnú časť plastovú, aby sa tak ľahko nepoškodila a aby nebola drahá na výmenu. Dĺžka sa dostala na 110 centimetrov, ale po vyklopení zadného čela sa predĺži až na 160 centimetrov. Otvorenie samozrejme prebieha po stlačení tlačidla na diaľkovom ovládači.

Karoséria rozšírená o 80 milimetrov so špeciálny spojlerom a prídavnými LED svetlami stojí na 23-palcových zliatinových diskoch. Okrem obrovských diskov terénne ambície zabíja aj zníženie svetlej výšky o 30 milimetrov.

Startech sa pozrel aj na motor. V prezentačnom kuse osadil päťlitrový osemvalec s výkonom zvýšeným o 12 kW (16 k). Celkovo dosahuje 387 kW (526 k), čo stačí na dosiahnutie stokilometrovej rýchlosti za 5,3 sekundy. Maximum je obmedzené na 250 km/h.

Range Rover Startech - nákladný priestor má dĺžku 110 centimetrov

Ak stále niekomu treba pick-up, tak prečo nevyužiť ponuku výrobcu s konkrétnym modelom ako Ford Ranger, či Toyota Hilux. Luxusu ponúkajú menej, ale aj na to sú špecializované tunerské firmy.