A.Kahn Design sa už časom stal tradičným úpravcom Range Roveru. Pri benzínových modeloch poteší spolupráca s konštruktérmi Cosworthu. Tí ale nepracovali na novom modeli RS300 Vesuvius Edition založenom na Range Roveri Sport. Hlavným kameňom úrazu, prečo tomu tak nebolo sa stal fakt, že auto spaľuje naftu.
Vpredu tróni motor s objemom 3,0 litra a označením SD6. Jeho výkon 191 kW (256 k) pri 4000 otáčkach motora za minútu a krútiaci moment 600 Nm pri 2000 otáčkach dokážu SUV rozbehnúť na stokilometrovú rýchlosť za 8,4 sekundy.
Hodnota zrýchlenia je podporená aj osemstupňovou automatickou prevodovkou ZF 8HP70 so schopnosťou rýchleho radenia stupňov. Počet rýchlostí tiež zaručuje priaznivé údaje o spotrebe. Týchto partií sa A.Kahn Design nedotkol. Úprava je hlavne estetická.
Zovňajšok po návšteve v dielňach dostal balík zlepšujúci aerodynamiku. Pozostáva z predĺženia predného nárazníka smerom k zemi, prednej masky, odvetrania predných blatníkov, bočných prahov a zadného nárazníka.
Aj keď úpravca tvrdí, že dokáže poskytnúť akúkoľvek farbu, promo vozidlo dostalo kombináciu čiernej a oranžovej. Pričom oranžové sú, okrem pásu začínajúceho prednou maskou a končiaceho spojlerom nad zadným oknom, aj detaily v prednom nárazníku a vo výduchoch na blatníkoch.
Úpravy sa dostali aj do vnútra Range Roveru Sport. Kožené čalúnenie nesie na niektorých miestach prešívanie s diamantovým vzorom, inde je pre zmenu perforované. Farebne sa blíži ku vonkajšej kombinácii, takže aj tu hlavnú úlohu hrá čierna a oranžová.
Hliníkové predále sú samozrejmosťou. Až takým štandardom nie je špeciálny oranžový tachometer Kahn Vesuvius. Po vystúpení naspäť von je jasné, že aj disky sú iné. A.Kahn Design ponúka čierne s názvom RS a oranžovým pruhom s rozmermi 9,5x22 vpredu a 10,5x22 vzadu.
Foto – A.Kahn Design