Na dosiahnutie nových výsledkov vznikne 200 predajných miest a 30 z toho dokonca v severnej Amerike. Zatiaľ je najväčším trhom DS domáce Francúzsko, ale riaditeľ DS naznačil, že onedlho prvenstvo prevezme Čína.
Model DS4 sa technicky viaže na C4. Aj keď zvonka sa vôbec auto nezmenilo, vnútri sa objavil veľký displej s uhlopriečkou 7 palcov s dotykovým ovládaním. Zobrazuje navigačné údaje, audio a má zjednodušiť ovládanie. V DS4 bude mať premiéru aj bezkľúčové odomykanie a štartovanie.
Do novej etapy DS4 príde s inovovanou paletou motorov. Benzínový model THP 155 nahradí THP 165, výkonnejší o 7 kW (10 k). Ponúkne 121 kW (165 k) a spolupracuje s automatickou prevodovkou. V kombinovanom cykle si vystačí s 5,5 litrami.
Na naftovom poli zabojuje agregát BlueHDi 150 vybavený systémom Start-Stop. So šesťstupňovou manuálnou prevodovkou si má vystačiť kombinovane s 3,9 litrami nafty na sto kilometrov. Emisie sa dostali na magickú hodnotu 100 gramov CO2 na kilometer.
Citroën DS4 - vnútri sa objaví dotykový displej ako v C4 Zdroj: Citroën
Najvýkonnejšia naftová alternatíva príde z väčšieho modelu DS5. Pod označením BlueHDi 180 S&S EAT6 sa skrýva dvojliter s výkonon 132 kW (180 k) so systémom Start-Stop a automatickou prevodovkou. Spotreba sa v kombinovanom cykle ustáli na 4,3 litroch a emisie na 112 gramoch.