Citroën DS3 Racing označuje viacero výsledkov testov ako výborné auto, ktoré môže bez okolkov konkurovať napríklad Mini Cooperu. Séria Racing sa teda rozšíri o druhého predstaviteľa. Väčší zástupca bude DS4.

Pri športových verziách je zvykom priostrená vizáž. Nie je tomu inak ani pri tejto konverzii. Predný nárazník dostal na spodnej časti spojler, ktorý kontrastnou čiernou farbou predchádza do nástavcov bočných rozšírení blatníkov a prahov.

Na konci auta, vzadu je tiež čiastočne zmenený nárazník, pričom v ňom pribudol aj difúzor. Auto sedí nižšie k ceste o 35 milimetrov. Rozšírenie auta bude 55 milimetrov na prednej náprave a 75 milimetrov vzadu.

Zatiaľ najvýkonnejšia verzia bola 1,6 THP s výkonom 147 kW (200 k). V prípade Racingu sa stádo rozšírilo o 44 kW (60 k). Z motora s objemom 1,6 litra Citroën vytiahol 191 kW (260 k). Stále sa prenáša na predné kolesá. O krotenie sa starajú brzdy s priemerom 380 milimetrov vpredu. Tie sú schované za 19 palcovými diskami.

Napriek vysokému výkonu sa emisie podarilo udržať na úrovni 155 gramov CO2 na kilometer. Všetky údaje budú odhalené na autosalóne v Ženeve. Okrem DS4 Racing sa na tom istom mieste predstaví aj pôvodný DS3 Racing vo verzii nesúcej meno Sebasiana Loéba.

DS3 Racing S.Loéb dostane matnú čiernu farbu s textúrou a kontrastné červené lakovanie strechy, zrkadiel a prednej masky.

Prečítajte si aj o ďalších novinkách Ženevského autosalónu

Citroën DS3 Racing S.Loéb

Foto – Citroën