Pod kapotou bude nový šesťvalec s usporiadaním valcov v rade. Bude mu však pomáhať elektromotor. Benzínový trojliter bude mať výkon 317 kW (430 k) a krútiaci moment 520 Nm. Elektromotor dodá 15 kW (21 k) a 250 Nm.
Motor bude spojený s deväťstupňovou automatickou prevodovkou s dvomi spojkami. Poháňané budú obe nápravy cez systém 4Matic+. Štandardne bude poháňaná iba zadná náprava, kvôli úspore paliva. Predná náprava bude pripojená automaticky, podľa adhéznych podmienok.
Na rozdiel od štvorkolky v E63 S sa s touto konfiguráciou nebude dať driftovať. Aj napriek tomu je verzia zaujímavá. Veď ako Mercedes-AMG CLS 53 bude zvládať šprint na stovku v priebehu 4,6 sekundy.
Mercedes-AMG E53 01 Zdroj: Mercedes-Benz
Práve pre kabriolet bude 53-ka jednou z najlepších volieb. Na rozdiel od naftových motorov bude mať lepší zvuk a na rozdiel od ostatných benzínov bude mať lepší prejav radového šesťvalca.
Verzie s číselným označením 53 bude ľahké rozoznať od ostatných modelov. Budú mať agresívnejšie nárazníky, ale najväčším rozdielom oproti ostatným verziám sú koncovky výfukov. Každý model bude mať po dve okrúhle koncovky na každej strane.
Mercedes-AMG E53 04 Zdroj: Mercedes-Benz