Ranger Raptor bude mať výrazne širšie blatníky schovávajúce sedemnásťpalcové zliatinové disky s pneumatikami BFGoodrich All-Terrain. Podvozok tiež nezostane sériový. Tlmiče majú dlhšie dráhy a dodáva ich Fox. Zastavenie má na starosti brzdový systém s priemermi kotúčov až 332 milimetrov na oboch nápravách.

Svetlá výška Raptoru sa úpravami zvýšila na 28,3 centimetra. Od bežných verzií ho naviac odlišujú aj detaily ako predná maska a nárazníky. V interiéri príliš veľa zmien nebolo nutné implementovať. Hlavne pribudli výraznejšie tvarované sedadlá a červený pásik na volante.

Doteraz bol na vrchole ponuky motorov 3,2-litrový päťvalec s výkonom 147 kW (200 k). Bol spojený buď s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, alebo s automatom s rovnakým počtom stupňov. V Raptore je motor úplne iný a výrobca pristúpil k downsizingu.

Ford Ranger Raptor 02 Zdroj: Ford

Výkon menšieho, štvorvalcového dvojlitra bude 154 kW (210 k) a krútiaci moment dosiahne 500 Nm. Reálne výkony automobilka neudáva, ale je jasné, s akou prevodovkou bude motor spojený. Bude to nový desaťstupňový automat, na ktorom Ford pracoval spolu s General Motors.

Ranger Raptor vyvinul tím, ktorý mal členov, ktorí pracovali na F-150 Raptor. Samotný vývoj prebiehal vo veľkej miere v Austrálii, kde je trh na takéto pick-upy celkom slušný. O celkovej dostupnosti v jednotlivých krajinách zatiaľ tiež nie je zmienka.

Ford Ranger Raptor 05 Zdroj: Ford