Takou úpravou prešiel aj pôvodný Range Rover, keď sa dostal do rúk Jensen International. Pôvodná zostala karoséria, avšak podvozok je z iného auta. Na jeho získanie nebolo nutné chodiť ďaleko. Pochádza z tretej generácie Land Roveru Discovery a využíva aj vzduchové pruženie. Podvozok je aj zárukou výborných vlastností v teréne.
Najväčším problémom prvej generácie Range Roveru bol motor. Jensen International prehlásil, že moderný šofér nemá oči stále pribité na ukazovateľoch, tak ho bolo nutné vymeniť. Darca prišiel spoza oceánu, z Cadillacu CTS-V.
Range Rover Chieftain 02 Zdroj: Jensen International
Motor LSA V8 má objem 6,2 litra a výkon 412 kW (560 k). Spolupracuje so šesťstupňovou automatickou prevodovkou. Pohon všetkých kolies je zachovaný tak ako bol pôvodne v Discovery tretej generácie.
Zmeny nastali aj vnútri. Jednoduchý dizajn je po zmene trochu zmenený. Pribudla najmä strieška v strede prístrojovej dosky, ktorá skrýva dotykový displej so všetkými potrebnými funkciami. Pribudli aj nové spínače elektrického ovládania sedadiel na stredovom tuneli.
Jensen International dal autu meno Range Rover Chieftain.
Range Rover Chieftain 04 Zdroj: Jensen International