Lietať sa malo v pracovné dni ráno aj večer a v nedeľu večer. Neotvoria ani letecký preskok z Bratislavy do Viedne a nazad. Rakúske aerolínie Niki, dcéra nemeckej spoločnosti AirBerlin, sa rozhodla odložiť začiatok lietania na 5. októbra. Zrejme až na budúcu sezónu sa odložili aj tri týždenné lety na Malorku, ktoré mali lietať od mája.
V tlačovej správe Niki rozhodnutie nevysvetlila, rakúska agentúra APA však dodatočne s odvolaním na hovorkyňu spoločnosti uviedla „trhové faktory“. Pod nimi možno rozumieť aj reálny stav predaja leteniek.
„Spustenie linky letecká spoločnosť po dôkladnej analýze prehodnotila, pretože sa z hľadiska situácie na trhu javí ako najpriaznivejší termín od októbra 2015,“ vyhlásil aj generálny riaditeľ letiska M. R. Štefánika v Bratislave Ivan Trhlík.
Bruselskú linku označil za nosnú v celom projekte Niki v Bratislave a dodal, že je reálny predpoklad, že do jesene dôjde aj k rozšíreniu spolupráce s touto spoločnosťou Niki. Pretože do leta vyradí Niki všetky svoje 112-miestne brazílske prúdové lietadlá Embraer 190, bude lietať iba väčšími 180-miestnymi airbusmi A320 (na obrázku).
V súčasnosti z Bratislavy do Bruselu lieta Ryanair, nie však na hlavné letisko National, odkiaľ je aj možnosť prípojov do zámoria, ale na vzdialenejšie menšie lowcostové letisko Charleroi. Navyše iba štyrikrát týždenne a odletové časy nie sú zaujímavé pre služobné cesty. Europoslanci, slovenskí poslanci a štátni úradníci využívajú letisko vo Viedni.
Na hlavné bruselské letisko v minulosti lietali do svojho bankrotu Slovenské aerolínie, ktoré založil poslanec za HZDS Viliam Veteška. V zime roku 2009 krátko do Bruselu lietala aj spoločnosť Danube Wings. Hoci bola spájaná s menom priaznivca Smeru Vladimíra Poóra, linku totálne odignorovali slovenskí europoslanci, vtedajšia vláda Smeru i parlament. V 70-miestnom lietadle iba málokedy letelo viac než päť cestujúcich.