Kvalitné potraviny, čerstvá káva so sebou a teplé pečivo pod jednou strechou. To všetko ponúka od 26. júla 2023 sieť predajní Môjobchod. Hlavným benefitom tejto predajne je blízkosť centra, dostupnosť električkového spojenia, bohatá ponuka potravín a široký sortiment. Predajná plocha o výmere 70 metrov štvorcových dáva zákazníkom možnosť vybrať si zo širokej ponuky produktov vrátane vlastných značiek, nechýba čerstvé ovocie a zelenina. Zákazníkom sú k dispozícii nápoje rôznych druhov, mliečnych a mrazených výrobkov až po drogériový tovar.  Na svoje si prídu aj milovníci zdravých potravín. Môjobchod nezabúda ani na tieto špeciálne požiadavky a v sortimente ponúka vegánske, bezlepkové a aj bezlaktózové potraviny, ktoré vyhovujú individuálnym potrebám zákazníka.

Ilustračné foto
Zdroj: Môjobchod

Rýchly nákup, dizajnový priestor

Zákazníci si v novom obchode vychutnajú aj unikátny a pohostinný nákupný zážitok v príjemnej atmosfére. Môjobchod je svojím konceptom pripravený obslúžiť náročného zákazníka a to prostredníctvom vhodne a efektívne usporiadaného sortimentu, čím šetrí čas strávený v predajni. Prostredie Hurbanovho námestia zákazníci vnímajú príťažlivo z hľadiska dostupnosti a možnosti rýchleho nákupu počas prestávky v práci, návštevy iných obchodov, ale aj na nákup akejkoľvek drobnosti, alebo spomínanej kávy so sebou.

„Chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie, neustále monitorovať ich náročné požiadavky a dopriať im skvelý nákupný zážitok. Aj napriek tomu, že je sieť predajní Môjobchod situovaná najčastejšie v dedinskom prostredí, naším cieľom je preniknúť ešte viac aj do centra mesta a demonštrovať tým kvalitu značky Môjobchod a služieb, ktoré ponúka. Veríme, že Môjobchod na Hurbanovom námestí naši zákazníci riadi navštívia, presvedčia sa sami o kvalitách ambassador konceptu a budú sa radi vracať nielen sem, ale aj do iných našich obchodov v Bratislave. Prehĺbenie dôvery zákazníkov v značku Môjobchod je pre nás kľúčový atribút,“ potvrdil Matej Varga, head of franchise Môjobchod zo spoločnosti METRO Cash and Carry SR.

Ilustračné foto
Zdroj: Môjobchod

Zákazníci si v novom obchode vychutnajú aj unikátny a pohostinný nákupný zážitok v príjemnej atmosfére. Môjobchod je svojím konceptom pripravený obslúžiť náročného zákazníka a to prostredníctvom vhodne a efektívne usporiadaného sortimentu, čím šetrí čas strávený v predajni. Prostredie Hurbanovho námestia zákazníci vnímajú príťažlivo z hľadiska dostupnosti a možnosti rýchleho nákupu počas prestávky v práci, návštevy iných obchodov, ale aj na nákup akejkoľvek drobnosti, alebo spomínanej kávy so sebou.

„Chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie, neustále monitorovať ich náročné požiadavky a dopriať im skvelý nákupný zážitok. Aj napriek tomu, že je sieť predajní Môjobchod situovaná najčastejšie v dedinskom prostredí, naším cieľom je preniknúť ešte viac aj do centra mesta a demonštrovať tým kvalitu značky Môjobchod a služieb, ktoré ponúka. Veríme, že Môjobchod na Hurbanovom námestí naši zákazníci riadi navštívia, presvedčia sa sami o kvalitách ambassador konceptu a budú sa radi vracať nielen sem, ale aj do iných našich obchodov v Bratislave. Prehĺbenie dôvery zákazníkov v značku Môjobchod je pre nás kľúčový atribút,“ potvrdil Matej Varga, head of franchise Môjobchod zo spoločnosti METRO Cash and Carry SR.

Ilustračné foto
Zdroj: Môjobchod

Môjobchod je druhá najväčšia sieť franšízových obchodov patriaca pod silného partnera Metro Cash and Carry SR, ktorá bola na Slovensku založená v roku 2012. Súčasťou tejto aliancie je nespočetne veľa spokojných partnerov, no najmä koncových zákazníkov, ktorí prinášajú nakupujúcim to najlepšie v podobe kvalitných produktov a príjemného nákupného zážitku. Môjobchod pred časom predstavil ambassador formát predajne, ktorý je kombináciou moderného minimalistického dizajnu, inovatívnych interiérových riešení a efektívneho usporiadania sortimentu s cieľom vylepšovať spokojnosť zákazníkov a zvyšovať kvalitu nákupného zážitku. Kvalita a čerstvosť potravín je primárnym kľúčom pre zachovanie vysokého štandardu tohto formátu.