Staré časy minulého storočia vyniesli na svetlo niekoľko osvedčených značiek v oblasti kozmetiky, potravín, či oblečenia. Mnohé z nich prešli redizajnom, získali nový šat, alebo nápad zrecyklovali mladí ľudia. Jedna značka si však od sedemdesiatych rokov nemení vôbec nič, ani obal, ani receptúru. Nezvyčajný podnikateľský úspech stavil na kvalitu.

Poctivé suroviny v chrumkách

„Ja staviam na kvalite. Do chrumiek nedávame žiadne farbivá, éčka, konzervanty. Aj preto máme krátku záručnú dobu, iba tri mesiace,“ hovorí o obľúbenom výrobku nitriansky podnikateľ spoločnosti Miva Dušan Kuča.

Klasický obal zostáva desaťročia.
Zdroj: Internet

Legendárny výrobok sa v Nitre vyrába už viac ako štyridsať rokov. Pôvodne ich vyrábali Nitrianske mlyny a cestovinárne. Neskôr po revolúcii ich výrobu prevzala nástupnícka firma. Chrumky sa však stále vyrábajú podľa pôvodnej receptúry a stále v klasickom červeno-modrom obale.

Na export ich však firma posiela v inom obale, predsa len zahraničie tento výrobok vníma inak. Na Slovensku ich však zákazník v roku 2021 nájde stále tak, ako keby si ich kúpil v sedemdesiatych rokoch. „Mnohí mi hovoria, nemeň obal, je to zvyk. A v podstate je to aj prínos pre predaj,“ hovorí.

Filozofia kvalitných surovín znamená, že podnikateľ si vyberá iba kvalitné kalibrované, vyrovnané arašidy. Neberie hocičo a ceny sú, samozrejme, vyššie. „Konkurencia povie, ale čo, ja kúpim najlacnejšie, aj tak to skončí v mlynčeku. Aj kukuričnú krupicu kúpim iba kvalitnú. Moje krédo je, že nesmiem oklamať zákazníka,“ vysvetľuje.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa