Napriek tomu, že samotný film je samozrejme najdôležitejšou časťou večera, ženské publikum, pre ktoré je tento špeciálny event určený, má i celú radu ďalších dôvodov, prečo si včas zakúpiť vstupenky. Behom večera totiž nejde len o premietanie, ale na diváčky čaká aj atraktívny sprievodný program, ktorého súčasťou je nielen welcome drink, ale aj darčeky a atraktívne ceny od partnerov akcie.
Tak isto ako vždy platilo, že z dôvodu kvality a garancie dostatočnej vizibility, bol počet partnerov podujatia limitovaný, takže na tejto najväčšej ženskej kino akcii participovali 17 partnerov z oblastí: FMCG, beauty, fashion, pharma, auto-moto a benefičnú podporu mala aj Liga proti rakovine. Fakt, že návštevníčky dostali darčeky v hodnote 100 eur len dokazuje, ako atraktívna celá akcia je, a to nielen pre dámy, ale aj z hľadiska marketingového potenciálu smerovaného na ženské publikum.
New Age Advertising (NAA) je najväčším predajcom reklamy v multikinách v strednej Európe.
NAA je súčasťou CineWorld Group plc a rýchlo sa vyprofilovala ako nadnárodný expert v oblasti marketingovej komunikácie v moderných kinách. V súčasnej dobe firma pôsobí v 6 krajinách (v Česku, na Slovensku, v Poľsku, Bulharsku, Rumunsku a Maďarsku). Celkom môže spoločnosť ponúknuť viac než 1500 kinosál, čo jej zaručuje vedúcu pozíciu v regióne CEE. Na Slovensku disponuje 3 multiplexami s 29 kinosálami, 5 barmi a nechýba ani jedinečný formát 4DX alebo sála s plátnom Superscreen. Okrem toho už od septembra otvorí Cinema City v Eurovea osem nových kinosál a jedinečnú VIP kino zónu.
