Premiéra na Nový rok bola skvelý marketingový ťah. Väčšina ľudí sa po Silvestri prebúdza s opicou v hlave a dychtí po zmene života s predsavzatiami. Jedným z nich je zbaviť sa balastu v tele i šatníku.
M. Kondo navštevuje domy americkej strednej triedy, kde v bielom svetríku, decentnej sukni a s úsmevom na perách diriguje rodiny cez svoju prekladateľku, čo majú urobiť pre to, aby sa netopili v neporiadku a v dome sa im dýchalo lepšie.
Útla Japonka neradí len s praktickým upratovaním, ale fušuje aj do komunikácie v rodine a do psychiky jej členov, ktorí sú, celkom logicky, v strese. No ide len o laické psychologické kvákanie, ktoré uspokojuje divákov, milujúcich slzy.
Keďže M. Kondo hovorí len po japonsky, s Američanmi komunikuje cez tlmočníčku. K jej imidžu to pridáva auru bytosti s nadprirodzenými schopnosťami, ktorá medzi smrteľníkov prišla z
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?