Podľa vyjadrenia štátneho tajomníka Ministerstva dopravy a výstavby Petra Ďurčeka na Jesennom stretnutí hotelierov a HoReCa konferencii Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska, z doterajších rokovaní o návrhu štátneho rozpočtu na rok 2019 vyplynulo, že situácia, čo sa týka turizmu, nie je dobrá – chýbajú peniaze na marketing a propagáciu Slovenska, na dotácie pre oblastné organizácie cestovného ruchu, ktoré vyplývajú zo Zákona o podpore cestovného ruchu aj na projekt podpory cyklotrás. Ako tento a po minulé roky sa budú aj budúci rok zdroje zrejme hľadať dodatočne.

Inšpirácia u susedov

Ak má niekto pocit, že napríklad štátny marketing krajiny ako turistickej destinácie je zbytočná vec, stačí sa pozrieť k susedom – Rakúsko naň dáva cez štátnu a krajinské marketingové turistické organizácie minimálne 30-krát viac peňazí ako Slovensko, ale aj Česká republika a Maďarsko niekoľko krát viac ako SR.

P. Ďurček priniesol pre hotelierov ale aj pozitívnejšie informácie - v druhom čítaní

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa