Jednotlivé tvary sa dajú stotožniť s ostatnými výstrelkami automobilky použitými na C4 Picasso a C4 Cactus. Okrem dizajnu a možnosti výberu z 36 farebných kombinácií bude na výber z troch stupňov výbavy a šiestich pohonných jednotiek.

Úplný základ, za 8990 eur, bude mať 1,2-litrový atmosférický motor s tromi valcami a výkonom 50 kW (68 k). Výbava Live bude obsahovať ESP, prípravu na rádio, centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, delené zadné sedadlá a tempomat. Klimatizácia je za príplatok 600 eur.

Rovnaký motor, len s iným naladením ponúkne výkon 60 kW (82 k). Ten bude v ponuke aj s možnosťou spaľovať LPG. Najdostupnejšia plynová alternatíva je v ponuke za 10 890 eur a je kombinovateľná so všetkými tromi stupňami výbavy.

Najvýkonnejší benzínový motor, prepĺňaný trojvalec s 1,2 litrami objemu odovzdáva 81 kW (110 k). Je to zatiaľ jediný agregát, ktorý má automatickú prevodovku so šiestimi stupňami. Manuálna nie je pre vrcholnú motorizáciu dostupná.

Citroen C3 - interiér je civilizovanejšou verziou Cactusu Zdroj: jmr

Naftový motor s objemom 1,6 litra BlueHDi má štyri valce a dve výkonové verzie. Slabšia príde s výkonom 55 kW (75 k) a silnejšia 74 kW (100 k). Najdostupnejší naftový kus je tiež s výbavou Live a nižším výkonom za 11 490 eur.

Zákadné výbavy Live a Feel budú bežnejšími, výrazné lišty s vzduchovými vankúšmi sú vyhradené vrcholnej výbave Shine. Pikoška na záver, nový Citroën C3 je ťažší ako väčší C4 Cactus.