Testy nového modelu prebiehali už v septembri v Španielsku. Oficiálne správy a fotografie teraz odhaľujú reálnu podobu terénneho kombi. Podobne ako pri menšom bratovi pribudli náznaky SUV prvkov.
Vpredu aj vzadu vidno prvky pripomínajúce ochranné plechy podvozku. Sivé nadstavce prahov zase majú evokovať nášľapy, ktoré bežne na veľkých terénnych autách bývajú. V porovnaní s normálnou verziou vyzerá Cross Country odolnejšie.
V zadnom nárazníku ešte pribudli otvory, za ktorými sa schovávajú koncovky výfuku, jedna na každej strane. Novinka však nie je len o vzhľade. Reálne narástla aj svetlá výška. K sériovej hodnote konštruktéri pridali 65 milimetrov.
Zdvihnuté kombi môže mať do pneumatík s vyšším profilom obuté buď disky s priemerom 18 alebo 19 palcov. Vnútri sa objaví čierna koža s kontrastne pôsobiacim hnedým prešívaním. V ponuke budú aj možnosti dvojfarebného čalúnenia.
Ponuka motorov bude spočiatku obsahovať tri agregáty. Benzínový päťvalec dosahujúci 184 kW (250 k) ťaží zo spojenia s pohonom všetkých štyroch kolies. Väčší úspech však benzínový štvorvalec Drive-E a najmä naftové alternatívy. Vybrané kombinácie sa budú spoliehať iba na predný náhon. Päťvalec D4 však poženie všetky kolesá.