Volvo V60 dokázalo skĺbiť, najmä po facelifte, eleganciu a športového ducha celkom slušne. Polestar ešte športový vzhľad zvýraznil aj napriek základom vo vyšperkovanej verzii R-design. Úpravy karosérie obsahujú spojlery a jemne zvýraznené prahy.
Za dvadsaťpalcovými diskami od Polestaru obutými do pneumatík 245/30 R20 je nový brzdový systém. Vpredu brzdia kotúče s rozmerom 371x32 milimetrov a vzadu sú kotúče s veľkosťou 302x22 milimetrov. To, čo má toto Volvo vzadu nemajú niektoré športovejšie modely ani vpredu.
Kapota schováva presne to isté, čo pri sedane S60. Trojlitrový šesťvalec s usporiadaním valcov v rade je prepĺňaný. Maximálny výkon sa vďaka zásahu Polestaru dostal na 257 kW (350 k) a krútiaci moment na slušných 500 Nm.
Agregát je spojený s automatickou prevodovkou s možnosťou radenia pádlami pod volantom. Poháňa všetky kolesá. Zvýšenie výkonu zo sériovej hodnoty 224 kW (304 k) sa podarilo použitím nového turba Borg Warner, väčšieho medzichladiča stlačeného vzduchu a výfuku z nehrdzavejúcej ocele.
Volvo V60 Polestar - modrá mu sedí najviac
Kombi s pohotovostnou hmotnosťou 1822 kilogramov sa ku stokilometrovej méte dostane pri šprinte z pokoja za 4,9 sekundy. Rešpekt si zaslúži aj údaj zrýchlenia na 200 km/h. Tam sa dostane V60 Polestar za 17,7 sekundy. Maximálna rýchlosť je však po vzore Nemcov obmedzená na 250 km/h.
Foto - Polestar