Verzie Polestar získajú aj nový motor. Doteraz disponovali radovým šesťvalcom s objemom tri litre, ktorý dosahoval slušných 258 kW (350 k). Ale novšia verzia bude mať o liter menší objem a o dva valce menej. Aj napriek tomu dostane viac výkonu.
Dvojlitrový agregát Drive-E so štyrmi valcami produkuje až 270 kW (367 k), čo predstavuje nárast 12 kW (17 k). Nárast však nezaznamenal krútiaci moment. Klesol z 500 Nm na 470 Nm. Agregát sa dá kombinovať len s osemstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies.
Volvo S60 a V60 Polestar - disky majú priemer 20 palcov Zdroj: Volvo
Menší motor je prevzatý z verzie T6, ale prešiel veľkými úpravami. V prvom rade mu vzduch tlačí väčšie turbo. Pribudla tiež priepustnejšia sústava na prívod vzduchu, nový vačkový hriadeľ a v neposlednom rade aj výkonnejšie palivové čerpadlo.
Výsledkom zvýšenia výkonu je skrátenie času potrebného na dosiahnutie stovky. Klesol o 0,2 sekundy na 4,7 sekundy. Okrem zvýšenia výkonu sa pod zlepšenie času podpísalo aj zníženie hmotnosti. Ľahší agregát znamená o 20 kilogramov odľahčený predok. Tiež sa zlepšuje rozloženie hmotnosti.
Volvo S60 a V60 Polestar - ostrá modrá je pre Polestar charakteristická Zdroj: Volvo
Tak S60, ako aj kombi V60 budú mať v teoretickej papierovej hladine veľmi príjemne vyzerajúcu kombinovanú spotrebu. Výrobca udáva 7,8 litra na sto kilometrov. Emisie sú pritom 179 gramov CO2 na kilometer.