Dizajn auta sa vlastne ani nezmenil. Spredu a zozadu ťažko badať akékoľvek rozdiely. Rozdiel ale rozhodne je pri pohľade zboku. Zadné dvere sú o niečo dlhšie. Nový fakt, našťastie, nepôsobí disproporčne a auto stále vyzerá dobre.
Predĺžená verzia A6, označená ako A6 L, bude mať rázvor dlhší presne o 10 centimetrov. Celkovo bude rázvor dosahovať hodnotu 3 024 milimetrov. Zo všetkých pridaných vzdialeností benefitujú zadní pasažieri.
Audi A6 nie je jediný model vyššej strednej triedy s predĺžením v tejto triede. Podobným prerodom prešli aj BMW radu 5, Mercedes triedy E a aj Jaguar XFL. Okrem sedanov sa podobná procedúra deje aj SUVčkám. Audi už má Q5 L.
Audi A6 L - výherné miesta sú vzadu Zdroj: Audi
V Audi A6 L budú mať čínski zákazníci dvojlitrový turbomotor so štyrmi valcami. Ten bude dostupný s dvomi výkonmi, buď ponúkne 140 kW (190 k), alebo 165 kW (224 k). Neskôr v ponuke pribudne aj úsporná alternatíva s označením E-Tron.
Aký je teda dôvod, prečo si Číňania kupujú práve takéto autá? Jednoduchý, nemajú na A8, tak musí stačiť aj zmenšenina, aj keď so slabším motorom. Vnútri je aj A6 L veľkostne na veľmi dobrej úrovni.
Audi A6 L - dostupný bude len Číne Zdroj: Audi