Zvýšením plniaceho tlaku a prepracovaním nasávania sa podarilo z trojvalca vytiahnuť až 81 kW (110 k). Krútiaci moment vzrástol z 135 Nm na 170 Nm. V Twingu motor spolupracuje s manuálnou prevodovkou a samozrejme pohonom zadnej nápravy.

Pohon zadných kolies vytvára výhodu vo veľkom uhle natočenia predných kolies. Manévrovateľnosť v meste bude, aj pri GT, možné označiť ako fascinujúcu. Ale GT je v prvom rade o pocite z jazdy, ku ktorému sa pridáva slušné zrýchlenie. Bude tesne pod 10 sekúnd.

Twingo GT stojí na sedemnásťpalcových zliatinových diskoch a zmeny sa udiali aj v nastavení podvozku, kalibrácii ESP a riadení s premenlivým účinkom. Vraj vďaka ním malé auto ponúkne lepšiu spätnú väzbu a ostrejšie reakcie na zmenu smeru jazdy.

Na karosérii pribudli otvory na prívod vzduchu k agregátu pod zadným batožinovým priestorom. Pre GT bude špeciálne vyhradená farba Piment Orange. Športovejšia  verzia sa bude dať spoznať aj pomocou dvojitej koncovky výfuku, nálepiek a nižšej svetlej výšky.

Renault Twingo GT - pre GT je charakteristická aj sada polepov Zdroj: Renault

Interiéru, zatiaľ bez obrazovej dokumentácie, pribudlo niekoľko oranžových prvkov, hliníkové pedále, kovová hlavica radiacej páky a niekoľko nápisov RenaultSport. Naživo sa Twingo GT predstaví na Festivale rýchlosti v Goodwoode.