Bežná spotreba hybridného Ioniqu, v USA, odkiaľ pochádza úpravca, je stanovená na 4,28 litra na sto kilometrov, čiže 55 míľ na galón benzínu. Po zásahu sa však výrazne znižuje, na jeden galón prejde Ioniq, po úprave pomenovaný HyperEconiq, až 83 míľ. Prepočet na metrické jednotky predstavuje 2,83 litra na sto kilometrov, aspoň podľa vyjadrení.
Základom úpravy je aerodynamický balík.Ten pozostáva z krytov na zadných kolesách, nového spodného spojleru predného nárazníka, prahov a tiež krídla na veku batožinového priestoru. Aerodynamiku zlepšilo aj zníženie podvozkom od Progres Performance.
Nastavenie podvozka má znižovať trenie a valivý odpor. Rovnakú úlohu majú aj pneumatiky Bridgestone Ecopia. Do motora sa dostal olej PurOl Elite a nové sviečky NGK. Na zlepšenie efektívnosti je zameraný aj výfukový systém.
HyperEconiq stojí na devätnásťpalcových karbónových kolesách a dostal, pre istotu, nie na zníženie spotreby, aj lepší brzdový systém. Vylepšenia interiéru predvádzajú nový displej pred vodičom a športové sedadlá Recaro.