Hyundai svoju verziu so vzhľadom SUV nazval Active. Použitie odlišných nárazníkov si vyžiadalo celkové predĺženie o 10 milimetrov, prahy zase na šírku pridali 26 milimetrov. A spojenie vyššej svetlej výšky a strešných nosičov znamená plus 50 milimetrov.
O tom, že i20 Active nie je úplne len vizuálnou dizajnérskou hračkou svedčí svetlá výška. Dostala sa až na 190 milimetrov, čo je viac ako niektoré autá tváriace sa ako reálne SUV. Zmeny sa nedotkli pohonu, takže štvorkolka nebude. V súvislosti so zadným diferenciálom, ktorý auto nemá, je potešujúca aspoň informácia, že objem batožinového priestoru ostal zachovaný. Podľa použitej náhrady rezervného kolesa môže byť až 326 litrov.
Podľa požiadaviek štýlu musel aj i20 Active pridať plastové lišty okolo celého auta. Zasiahnuté sú nárazníky na oboch koncoch, prahy a samozrejme aj lemy blatníkov. Úpravy autu prepožičiavajú svalnatejšie proporcie, ale za cenu straty elegancie bežných verzií. Vzhľadu prospievajú aj zliatinové šestnásťpalcové disky.
Kabína verzie Active ponúkne bohatú výbavu. Okrem automatickej klimatizácie sa v nej objaví bezkľúčové ovládanie, či audiosystém s gigabajtovou vstavanou pamäťou. Sivo-čiernu tému rozbíjajú detaily buď modrej Aqua Blue, alebo oranžovej Tangerine Orange farby.
Hyundai i20 Active - niektoré verzie pridajú čierny strop Zdroj: Hyundai
Hyundai zatiaľ nekonkretizoval plány s modelom v Európe, pretože je zatiaľ primárne určený pre indický trh. Na tamojšom trhu bude poháňaný buď benzínovým motorom s objemom 1,2 litra a výkonom 61 kW (83 k), alebo naftovým 1,4 CRDi s 66 kW (90 k).