Ako ideálna sa preto javí séria Young. Mala by osloviť najmä mladších a dynamických zákazníkov. Pre menšiu Pandu dokonca Fiat zvolil názov špeciality najskôr, takže z toho vyšlo Young Panda. Verzia bude dostupná so všetkými motormi.

Young Panda sa bude dať objednať s piatimi farbami, konkrétne bielou, červenou, čiernou, striebornou a zelenou. Zvonka sa dá odlíšiť aj nálepkami s výrazným štylizovaným nápisom Young. Puklice a kryty spätných zrkadiel dostali matný šedý povrch.

Svieži vietor zavial aj do interiéru mladej Pandy. Čierno-sivé čalúnenie sedadiel Taliani prešili žltou niťou a na vodičovej pridali logo Young. Ak by toto nebolo málo, tak existuje možnosť zmeniť farbu strechy a zrkadiel.

Punto Young prichádza s podobným stvárnením, akurát logo na boku nie je cez celú plochu, ale iba decentnejšie pred spätným zrkadlom so sivým matným povrchom. Vzadu je dokonca Young celkom inkognito, bez akéhokoľvek náznaku.

Fiat Punto Young - decentný nápis odlíšil sériu

Interiér Punta si tiež zobral inšpiráciu v menšej Pande a čierne sedadlá zvýrazňuje žlté prešívanie stredom operadla. Nápisy Young si svoje miesto našli na opierkach hlavy. Young Panda začína na 11 360 eurách a Punto rovnakej série na 12 710 eurách. Zatiaľ budú dostupné len v Taliansku, čo znamená v prípade potreby auta treba zvoliť individuálny dovoz. Pri nízkych výkonoch sa negatívne neprejavia ani prihlasovacie poplatky za autá.

Foto - Fiat