Tak WRX ako WRX STI dostanú úplne nový výzor prednej časti. Predná maska je o niečo nižšia a tak zostalo viac priestoru pre tú spodnú časť mriežky. Iný tvar majú aj oba bočné otvory na prívod vzduchu k brzdám.
Subaru na oboch modeloch okrem tvaru prednej časti zapracovalo aj na naladení podvozku. Má poskytnúť viac komfortu, ale aj väčšiu ochotu meniť smer v zákrutách a má pridať aj väčšiu stabilitu. Pre slabšie WRX Subaru upravilo aj manuálnu šesťstupňovú prevodovku. Synchróny sú lepšie na hladké radenie a spojka dáva viac citu.
Vraj sa zlepšil aj cit v riadení sprostredkovaný elektronickým posilňovačom. Balík Performance dá WRXku sedadlá Recaro a brzdové strmene lakované červenou farbou. Pridá aj osemnásťpalcové zliatinové disky a brzdové platničky Jurid. Okrem pridávania balík aj odoberie, konkrétne strešné okno, kvôli zníženiu hmotnosti.
WRX STI bude vybavené novým, plne elektronicky ovládaným diferenciálom DCCD. Ovládanie stredového diferenciálu má sprostredkovať rýchlejšie a hladšie reakcie. V štandardnej výbave budú prvýkrát devätnásťpalcové zliatinové disky.
Subaru WRX STI - prvýkrát sú disky s priemerom 19 palcov Zdroj: Subaru
Nové disky skrývajú nové brzdy so žltými strmeňmi Brembo. Majú šesť piestikov, kým doteraz mali o dva menej. Novinky zahŕňajú aj niekoľko držiakov na nápoje, nové kľučky a väčší displej na vrchu stredovej konzoly.