Spoločnosť bola podľa prieskumu „Najatraktívnejší zamestnávateľ na svete v roku 2019“ prieskumu Universum najvyššie umiestnený zamestnávateľ v automobilovom sektore. Medzi študentmi strojárstva a IT odborov si drží štvrté miesto za korporáciami Google, Microsoft a Apple. Universum sa pýtalo viac ako 240 000 študentov z 12 krajín.
Národná štúdia Universum Young Professionals Study 2019 zaradila bavorskú automobilku na vysoké pozície aj medzi študentmi ekonomiky (1), strojárstva (2) a IT (3). Čínska štúdia Zhaopin opäť označila BMW Group za najatraktívnejšieho zamestnávateľa za rok 2019. Spoločný podnik BMW v Číne - Brilliance Automotive (BBA), získal ocenenie Excellence in Talent Attraction & Retention od spoločnosti 51jobs.com, poprednej čínskej spoločnosti v oblasti ľudských zdrojov.
„Ocenenia ako mimoriadne atraktívny zamestnávateľ sú pre nás vo vysoko konkurenčnom prostredí veľmi dôležité a pomáhajú nám pri angažovaní najlepších talentov,” vysvetľuje Ilka Horstmeier, členka predstavenstva zodpovedná za ľudské zdroje a za vzťahy so zamestnancami v spoločnosti BMW AG. „Úspešne vytvárame trvalo udržateľnú mobilitu budúcnosti. A to z nás robí príťažlivého zamestnávateľa. No aj tak nemôžeme zaspávať na vavrínoch.” Spoločnosť momentálne ponúka široké možnosti kariérneho rastu. Zamestnanci a budúci zamestnanci oceňujú flexibilitu pracovného času aj miesta, atraktívny plat ako aj širokú ponuku ďalších zamestnaneckých benefitov. Ďalším veľkým motivačným prvkom pre budúcich aj súčasných zamestnancov je silná emocionálna príťažlivosť atraktívneho produktového portfólia.
BMW Group je prostredníctvom značiek BMW, MINI, Rolls-Royce a BMW Motorrad najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby mobility. Spoločnosť prevádzkuje 31 výrobných a montážnych podnikov v 15 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách a zamestnáva po celom svete vyše 134 000 spolupracovníkov. Napriek tomu naďalej prijíma IT a ďalších špecialistov, ktorí budú pracovať na projektoch ako dátová analýza, vývoj softvéru, umelá inteligencia, autonómna jazda, elektromobilita a inovatívne druhy pohonu ako aj špičková logistika a výroba či robotika.
Úspech BMW Group sa vždy zakladal na vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. Firma sa vyznačuje komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.