V prvom rade vidno inováciu prednej časti vozidiel, tá je zhodná pre všetky karosérie. Do predných svetlometov sú zakomponované aj LEDky na denné svietenie. Maska chladiča zase dostala podobný tvar ako má Duster po facelifte.

Zadné svetlá Loganu a Sandera majú štyri svetelné body ako nové poznávacie znamenie vozidiel Dacia. Pri Logane MCV, čiže kombi implementované nie sú kvôli úzkej ploche svetlometov. Menej výraznou novinkou v ponuke je pridanie hnedej farby Vision do vzorkovníka. Farbu doteraz používal Renault napríklad na Talismane.

Pri nasadaní okamžite do očí udrie nový volant. Aj keby sa nič iné v interiéri neudialo, toto je výrazná novinka. Pri predchádzajúcom volante nebolo jasné, či je naozaj potiahnutý kožou, alebo je len plastový. Nový je na pocit v rukách omnoho kvalitnejší a zmizli aj ostré hrany. Z troramenného je štvorramenný a ak je auto vybavené tempomatom, tak má na vrchných ramenách aj ovládanie tohto systému.

Ovládanie okien sa presunulo zo stredového panelu na dvere a krok dopredu sú aj nové výduchy ventilácie a lakťová opierka integrovaná do sedadla vodiča.

Kapota môže ukrývať nový trojvalcový agregát 1,0 SCe s litrovým objemom. Ponúka lepšie parametre ako mal predchádzajúci štvorvalec 1,2 16V. Spotreba a emisie sú nižšie o 10 percent a hmotnosť o 20 kilogramov. Výkon dosahuje 54 kW (73 k) a krútiaci moment 97 Nm.

Dacia Logan facelift - vnútri poteší kvalitnejší volant Zdroj: jmr

My sme sa však dostali ku najvýkonnejšiemu benzínovému motoru 0,9 TCe, trojvalcu s prepĺňaním. Pokiaľ nemá zapnutý režim ECO, tak je celkom svižný a vypýta si do 7 litrov aj pri dynamickejšej jazde. Podvozok nie je stavaný na rýchle prejazdy zákrut, ale skôr na komfort na väčšine cestných povrchov. Nenastavoval ho Colin Chapman na okruhoch, ale rumunskí konštruktéri na, nie vždy kvalitných, rumunských cestách.