Výbava s označením Monte Carlo sa v prípade mladoboleslavskej automobilky dlhodobo spája s vyšším štandardom, efektným vzhľadom a najmä kombináciou výrazného červeného laku a kontrastných čiernych doplnkov. V podstate ide o to najlepšie, čo aktuálne modelová rodina Scala ponúka. Pozitívom tohto vozidla je fakt, že síce vyzerá charizmaticky, no nie je príliš extravagantné.
Kabína tejto škodovky je tiež príkladom dobre cieleného kompromisu, ktorý vám nebude liezť na nervy, zároveň posádku neunudí. Scala je prvým automobilom Škody, ktorý prešiel na novú koncepciu palubovky. Vďaka tomu aj po rokoch vyzerá sviežo a moderne. Tento dojem umocňuje veľký digitálny prístrojový štít, ktorý v kombinácii so širokouhlou centrálnou obrazovkou infotainmentu vytvára imidžový a informáciami nabitý tandem. Inak dobrý a prehľadný infotainment nás prekvapil nestabilitou systému v situácii, keď sme aktívne používali navigáciu a mapa bola zobrazená na digitálnej prístrojovke – vtedy sa niekoľkokrát po sebe sám od seba reštartoval. Nepríjemnosť sa však vyskytovala veľmi nepravidelne, ťažko teda odhadnúť, akú mala príčinu a či ide iba o problém testovaného vozidla. Vo výbave vozidla nám chýbalo za príplatok 199 eur elektrické sklopenie spätných zrkadiel, museli sme to urobiť starým spôsobom – rukou. Napriek tomu v nás interiér Scaly zanechal pozitívny dojem.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?