Najzaujímavejšou novinkou, vlastne v celej ponuke Seatu, je plug-in hybrid. Ten využíva ako základ motor 1,4 TSI s výkonom 110 kW (150 k) a k nemu sa pridáva elektromotor s výkonom 85 kW (115 k). Celkový výkon hybridnej sústavy tak je 180 kW (245 k). To znamená, že toto bude najvýkonejnšia verzia modelu Tarraco.

Hybrid je odvodený od toho, ktorý funguje v Passate GTE a bude onedlho aj v hybridnom Superbe. Akurát v prípade Tarraca má o niečo viac výkonu. Aj vďaka krútiacemu momentu 400 Nm sa plug-in hybrid dostane na stovku za 7,4 sekundy.

Elektromotor dokáže auto poháňať až 50 kilometrov pri plnom nabití batérie s kapacitou 13 kWh. Hybridná verzia sa ľahko dostane na cenový vrchol ponuky modelu. Ale má na to adekvátny výkon. A dokáže ušetriť pri jazde po meste.

Seat Tarraco - plug-in hybrid prejde na nabitie až 50 kilometrov Zdroj: Seat

Výbava FR bude športovo ladená. Bude mať rozdielnu masku chladiča, špecifickú práve pre výbavu FR a tiež špecifický tvar zliatinových diskov. Štandardne budú 19-palcové, za príplatok budú mať priemer 20 palcov.

Vnútri FR budú športovo tvarované sedadlá s elektrickým nastavením. Vodič bude mať naviac aj pamäťovú funkciu sedadla. Volant má športovejší tvar a pribudli hliníkové pedále. Informačno-zábavný systém s uhlopriečkou 9,2 palca dostane novšiu verziu programu.

Seat Tarraco - bude mať modernejší systém Zdroj: Seat