Darcom orgánov na stavbu bola najvýkonnejšia Ibiza Cupra, z ktorej vznikla verzia Cupster. Okrem samotného zrazu má ešte jednu úlohu. Tou je pripomienka výročia modelu. Tento rok je tridsať rokov od spustenia výroby prvej generácie.
Krátke čelné sklo a pokračujúce presklenie po bokoch akoby imitovali rýchle člny. Športové gény podčiarkuje aj oranžová farba s jednoduchým názvom New Orange. Vpredu nechýba ani logo darcu orgánov, Cupra.
Na malé auto sú extrémom osemnásťpalcové zliatinové disky s tmavým lakovaním a bledými lúčmi. Zozadu je okrem strechy hlavným rozdielom centrálna koncovka výfuku a obrovské krídlo.
Oproti štandardnému modelu sedí vodič aj spolujazdec o 80 milimetrov nižšie v športových sedadlách. Otázka sériovej výroby bola zodpovedaná veľmi rýchlo, koncept vznikol iba ako jeden kus a viac ich nebude.
Zo základnej Ibizy Cupra má Cupster aj pohonné ústrojenstvo. To znamená, že predné kolesá roztáča prostredníctvom automatickej prevodovky DSG štvorvalec s objemom 1,4 litra a výkonom 132 kW (180 k).
Seat Ibiza Cupster - pripravené na GTI Treffen Zdroj: Seat
Roadster s otvorenou strechou bude možné zhliadnuť už od 28.5. Tohto roka pri rakúskom jazere Wörthersee, ktoré je necelých 400 kilometrov od Bratislavy.